❤ Hemma

Hej på er!


Idag jobbar jag hemifrån. Det är så skönt att sitta i myskläder och jobba :) Det har varit lite för mycket på sista tiden så nu har jag bestämt att jag ska utnyttja möjligheten att jobba hemifrån. Jag ska försöka få till det en dag i veckan framöver. Jag och min kropp behöver det :)


:Anna Friman

Vad mysigt att kunna jobba hemifrån ibland :)!

Svar: Ja, det är så skönt att "ta sig tid" till det. Lite lugnare hemma om jag säger så :)
Sara

2012-10-11 @ 20:15:54
:Marie Brander

Att jobba hemifrån is "da shit". Gjorde det två dagar i veckan hela året. Effektivt är det också. Fick massor gjort! Bra när man har den möjligheten!

Svar: Ja, det är perfekt! Tänkter på dig :) Lycka till med allt så hörs vi snart!
Sara

2012-10-12 @ 14:06:17



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0