♥ Stockholm

Hej på er!
 
I helgen tog vi tåget till Stockholm. Tågresan gick jättebra. Det blev fredagsmys med film och ostbågar. Det uppskattades enormt av vår tjej. Väl framme på hotellet vid 22 tiden, kröp hela familjen ner och sov gott hela natten.
 
På lördagen gjorde sig killarna redo för Lidingöloppet och jag tog Signe med mig på stan. Inne på H&M bland barn- och mammakläder var det någon som tyckte sig behöva min mobil :( Varför kan man inte få ha sina grejer i fred? När jag sansat mig och gått till en 3 butik och spärrat mobil och simkort, tog jag mig ut till Lidingö för att se Fredrik springa i mål. Det var bara att chansa på att vi skulle hitta varandra där i vimlet.
 
 
 
Det visade sig att Fredrik sprungit bättre än väntat så han var redan i mål när vi kom dit. En riktigt nöjd och stolt man med tiden 2.28.44. Du är bäst min älskling ♥
 
 
 
Traditionsenligt gick vi ut och åt på kvällen. Trevligt och mysigt som alltid att åka på klassiker delarna med Signes gudföräldrar Martina och Patric.
 
 
 
 
 
Signe älskade att spring fram i korridoren på hotellet. Älskade unge!
 
 
Nu är Fredriks andra klassiker genomförd. Grattis och bra jobbat älskling!
 
// Sara♥
 
 

:Fredrik

Det är jag som ska tacka för att ni följde med. Det är riktigt roligt när jag får support av mina älsklingstjejer. Puss på er!!!

2012-10-03 @ 19:40:39



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0