♥ Hemma

Hej på er!
 
Ja, då var jag tvåbarns mamma ♥ Underbart och samtidigt skrämmande. Det är många frågor som ska besvaras. Räcker jag till? Finns jag där när de behöver mig? Gör jag rätt? Än så länge är allt så nytt. Men det kommer såklart bli jättebra. Signe är så stolt när hon pratar om sin lillasyster ♥
 
Framför allt är lilla Ester helt underbar och perfekt! Ganska olik sin syster till utseendet än så länge i alla fall. Vi får väl se hur det utvecklas. Spännande!
 
 
Vi mår alla bra och allt gick kanon på förlossningen. Jag återkommer snart med en förlossningsberättelse.
 
Jag ser att det är jättemånga som är här inne och läser just nu. Vore jättekul om du lämnade ett avtryck :)
 
Vi hörs snart!
 
// Sara♥
 
 

:sussi

Så underbart fin hon är!!!! Ser ut trivas alldeles ypperligt. Jag tycker inte Heller att hon är så lik Signe, signe är ju lik sin far då det här kanske blir mamma upp i dagen ;-) kram kram vännen

Svar: Tack vännen! Ja, än så länge trivs hon väldigt bra med livet och gör inte många ljud i från sig. Kram
Sara

2013-02-25 @ 19:59:00
:Renée Åkesson

Stort Grattis, och bra jobbat Sara!!!
//Renée & Fredrik

Svar: Tack så mycket! Vi kommer och hälsar på om ett tag :)
Sara

2013-02-25 @ 20:28:38
:Terese

Vilken söt tjej och vilket härligt hår.

2013-02-25 @ 20:47:44
:Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Men ojoj så söt hon är :D Så fint håår!

Ja okej, det blev en vecka för dig.. får se när vår vill titta ut då ;) 3 dagar över BF imorgon, men då ska jag till BM också. Får se vad hon säger :)

2013-02-25 @ 20:52:20
Hemsida: http://idamli.blogg.se
:Pernilla

Grattis, grattis! Och vilket fint namn! All lycka åt er!!

2013-02-25 @ 20:57:35
:Sofie

Hon är ju så fin! Det här med att räcka till det gör man nog på nåt sätt, så länge tanken finns att man ska räcka till (sen gör man inte alltid det ändå..) tänk va "stor" Signe kommer känna sig nu när hon får lite mer frihet. Men det är så stort med andra barnet tycker jag man är så mycket anorlunda som mamma till andra barnet, små saker som skiljer men det känns ändå påtagligt tyckte jag i varje fall ;)
Mys på nu, vilket inte alltid är så lätt ibörjan när man är öm över allt och amningen precis kommit igång.. vilken smärta.. där är jag inte avundsjuk ;) men på bebis lukten däremot.. Kram

2013-02-25 @ 21:17:33
:Anna

Så himla fin hon är. Jag tycker ändå hon är rätt lik Signe, särskilt huvudformen. Men hon har väl mer hår än Signe hade?

2013-02-25 @ 21:59:48
:Petra

Så söt hon är! Skönt att alt gick bra!
Ser fram emot att träffa henne =).
Kram

2013-02-25 @ 22:02:24
:Line

Åh så fin! Otroligt söt! Det har ni gjort bra ;) Kan tänka mig att Signe är en stolt storasyster. Hoppas vi kan ses snart när ni har kommit in i det nya. Kram

2013-02-25 @ 22:06:11
:Malin

Grattis till Ester!!! ❤

Vilken sötnos!!

2013-02-25 @ 22:22:12
Hemsida: http://josefinaelma.blogg.se
:Mli - Husägare och blivande mamma ♥

Ah, visst är det trist att det blivit så "fel" att vilja ha pojkigt då man har en pojke och flickigt på sin flicka ^^ Tur inte alla tänker så ;)

2013-02-26 @ 19:23:18
Hemsida: http://idamli.blogg.se
:Sara

Tänkte lämna ett avtryck. Är sedan några veckor en följare av din blogg! Stort Grattis till Ester!! Sååå söt! :) //Sara

2013-02-27 @ 08:13:49
Hemsida: http://lillahusetpaponnygrand.bloggplatsen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0