♥ Kärlek

Hej hej,
 
Ni kommer inte tro mig nu. Men den är äntligen min!! En superfin Brio Smile. Jag var tydligen ganska bra i min övertalning här hemma. Snart kommer den hem till oss också så jag får känna och klämma ordentligt. Jag kunde helt enkelt inte släppa den ur mina tankar efter att vi råkade på den i en babyaffär. Jag valde en svart. Vi har faktiskt inte haft någon svart vagn tidigare.
 
 
 
 
 
 

:Terese

Härligt att det blev en Brio Smile och vad jag förstår var du nöjd med Brio Sing men Smile är ju som brio själva sig en ny modell av sing med upptateringar som plant ligglägge, bättre sufflet samt lufthjul och möjlighet att kunna ha mjuklift.
Hoppas du blir nöjd och du har eller får sålt din sing.

2013-01-12 @ 00:14:57



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0