♥ Nedräkning

Hej hej!
 
Ja, nu har nedräkningen börjat på allvar. På lördag går jag in i vecka 36. Helt galet! Vad har tiden tagit vägen?
 
Det börjar i alla fall bli tungt och osmidigt att röra sig. Det är nu jag märker hur ofta jag egentligen böjer mig ner. Det är inget jag tänkt på tidigare. Men snart är det dax. I helgen ska jag börja packa BB väskan. Kläderna är tvättade och en byrå är införskaffad. Vi är nog ganska redo. Så redo vi kan bli att bli tvåbarns föräldrar.
 
Du är på dag 244 av 280. (87,1%).
Du är i vecka 35.
Du har gått 34 fulla veckor och 5 fulla dagar (v34+5).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden.
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 15 feb 2013.
Du har 36 dagar kvar till beräknad förlossning.
 
 
 
// Sara♥
 




Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0