❤ Roll lekar

Hej på er!

Nu är två veckors ledighet över och i morgon är vi tillbaka till jobb och dagis. Det har varit så skönt och faktiskt känts som en lång ledighet. Men ändå känns det jobbigt att gå tillbaka till jobbet bara för att "sitta av tiden". Jag har lämnat över mina uppdrag och har inte ansvar för någon rapportering nu i januari. Jag kan förhoppningsvis finnas till för dem som behöver min hjälp och så hoppas jag att dessa tre veckor går fort! Jag är redo för mammaledigheten nu ❤

Under "lovet" har vi som är självklart umgåtts mer med Signe än på väldigt länge. Vi har bl.a. insett hur mycket roll lekar hon leker. Massor med dockorna som ska äta, sova och gråta. Hon ska handla, ringa mormor lite snabbt och sova :) Underbara unge, vilka härliga skratt vi fått oss!

 

 

// Sara♥

 


:merei

så himla söt!

2013-01-07 @ 19:08:38
Hemsida: http://ilromanista.se
:charlotte

vilken söt liten tjej du har :)

2013-01-07 @ 22:47:52
Hemsida: http://charlotteholst.vimedbarn.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0