♥ Syskon lika

Hej,
 
Jag var inne på Villervalla.se för ett tag sen och hittade jättefina nattkläder. Jag klickade hem första syskon lika kläderna. Så sött. Tänkte Signe ska få sitt nattlinne när hon hälsar på oss på BB. Så får hon känna sig lik sitt syskon. Tror det kan fungera. Är ganska nervös inför hur Signe kommer reagera märker jag. Det blir säker bra, men kan vi göra något för att underlätta för henne så gör vi det.
 
 
 
 
 
 
I dag har jag lagt in första maskinen med bebiskläder. Nu återstår en byrå och en skötväska så jag kan sortera vad vi ska ha med till förlossningen. Det börjar närma sig... Spännande!
 
// Sara♥
 

:Marie Brander

Så fint! Jag tycker också det är kul att köpa matchade kläder. Detta var ju jättefint! När det har kommit syskon i vår familj har de stora fått köpa en nalle el dyl till bebisen i förväg. De har alltid väntat på att få ge detta och det har varit en viktig del av hemkomsten. Det har varit både spännande och oroligt att se syskonen den första tiden. Spännande nu!!!

2013-01-01 @ 16:36:44



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0