❤ Godmorgon söndag

Hej på er!

Igår la sig Signe efter melodifestivalen. Vi hade hennes bästa kompis Neo och hans föräldrar här på lite mys. Jättetrevligt! Nu väntar vi med spänning på att Neos lillasyster ska titta ut ;)

Tack vare att Signe la sig efter 22 igår fick vi sovmorgon till runt nio ;) Även om Ester gumman gnytt och gnällt lite så var det riktigt skönt.

I fredags blev Ester två veckor! Tiden rusar fram. Och mina gravidkilon rasar av mig. Bara tre kilo kvar ;) Så skönt att det går fort. Jag ser fram emot när jag får börja träna upp kroppen igen. Men ni ska jag bara njuta.

Föresten... Efter det fina vårvädret i onsdags så är det snöstorm här idag :( Buu, ingen mer snö!


:Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Tiden går ju så otroligt fort! Just nu vill jag iofs att tiden ska gå fort så vi får se vem det är som gömmer sig i magen :)

2013-03-11 @ 09:27:57
Hemsida: http://blogg.alltforforaldrar.se/mamabeatrice/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0