♥ Slappt

Hej på er!
 
Första riktiga dagen som jag är ensam med två barn på morgonen, med allt vad det innebär :) Allt gick bra med frukosten och lämningen. Skönt! Nu hoppas jag att det fortsätter så.
 
Men oj vad slapp jag varit i dag... inte gjort mycket vettigt. Suttit några timmar framför datorn och klickat runt samt kollat på två avsnitt av Homeland. Bytt blöjor, ammat och myst med Ester också såklart! Jag ska tillåta mig ha det så här ett tag. Inga måsten och massor med slapp i soffan med min lilla älskling i famnen. Så småningom kommer hon att behöva stimuleras och vi kommer säkert flänga runt på olika aktiviteter och ha tider att passa så det räcker. Men ändå känner jag det dåliga samvetet för tvätt och disk som ligger och väntar. Nu börjar även rastlösheten göra sig påmind i min kropp... Det går nog över snart när jag slappnar av med mannen ytterligare några timmar i soffan :)
 
 
 
// Sara♥
 

:Kristin

Sikken liten going :) ha inget dåligt samvete utan njut njut och åter njut ;) kram

Svar: Tack! Det ska jag försöka göra :) Kram
Sara

2013-03-18 @ 20:22:51
:Malin -Änglamamma

Ååå vad skönt det ser ut! :)

Har nya avsnitten av homeland kommit nu? Fastnade för den serien! :)

2013-03-18 @ 21:00:15
Hemsida: http://josefinaelma.blogg.se
:Sofia

Oj vad lik Signe hon var där. Finaste! ♥

2013-03-18 @ 22:57:28
Hemsida: http://lifeaccordingto.blogg.se/
:Rebecca

oh vad jag känner igen de där. =) för mig är det påfrestande för jag är pedant och sonen min som är snart 7 veckor vill inte sova på dagarna. så jag får smått panik på hur här ser ut hemma xD haha

2013-03-19 @ 10:09:35
Hemsida: http://nicebaker.blogspot.com
:Marie Brandee

Helt rätt att ta det lugnt när det går. Jag och Algot myser vid tv:n de tre förmiddagarna som de stora är borta. Syskon brukar inte behöva så mycket mer underhållning än den de får av de stora. Men mammor kan behöva komma ut och lufta sig ibland;) A och jag har precis börjat på sång. Det kändes lagom nu. Ta dig en extra kopp te och ta fram en tidning när du hinner. Kram

Svar: Tack Marie! Ska tänka på det :) Kam
Sara

2013-03-19 @ 21:48:08



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0