❤ Sysselsättning

Hej på er!

Idag var första dagen som jag hämtade Signe kl 14. Det tajmade Fredrik in med en dagstur till Borlänge. Vilket leder till många timmar ensam hemma med två barn.

Jag planerade i god tid var vi skulle hitta på. Som tur var sov Ester gott i vagnen efter hämtningen. Så jag kunde ängar Signe full fokus :)

Vi började med mellanmål som dagen till ära blev våfflor. Det ska vi inte göra till någon vana men idag var det ju självklart. Sen tog vi tag i lite påskpyssel. Vi pyntade riset och ritade några påskkort. Än så länge har tiden gått fort. Nu är det eftermddagsmys framför Musses klubbhus medan jag börjar med dagens middag.


:Malin -Änglamamma

Låter som en mysig dag!

2013-03-25 @ 19:17:09
Hemsida: http://josefinaelma.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0