❤ Status

Hej hopp!

Oj vilken omgång Signe åkt på. Hon måste ha fått den värsta sorten av vattkoppor. Igår gick febern upp till nästan 40 grader. Hon var helt utslagen och verkligen kokhet. Fy vilken känsla det är när barnen är sjuka och jag inte kan göra något åt det. Hon har prickar på precis hela kroppen, framförallt i ansiktet och runt hals och nacke. Men också på konstiga ställen som under fötterna, tårna, mellan benen, fingrarna och i hårbotten. Stackars lilla Signe!

I dag mår hon lite bättre då febern är nere på knappt 38 grader. Hon leker lite och vi har fått i henne lite pannkakor och chokladboll.

Hon är fortsatt ofattbart duktig när det gäller napparna. Hon lekte i sitt rum och kom ut efter en stund med en napp i handen. Ååå nej, tänkte jag. Men hon sa bara denna glömde jag lämna till Pippi. Så gav hon den till mig. Jag är så enormt stolt över henne!


:Morfar

Vad duktig du är med napparna Signe nu blir det en stor glass nästa gången vi ses (det hade det blivit ändå)

2013-05-24 @ 07:44:16
:Line

Usch, stackars lilla Signe! Hoppas hon snart är bra igen! Ge henne en stor kram från mig!

2013-05-24 @ 15:16:43



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0