Advent

Hej hej!

Jag längtar till advent! Just nu letar jag inspiration till adventsljusstaken. Vad har ni för adventsljusstake i år?

Jag har köpt fyra höga vita ljus och ett rostfritt fat. Det är mest dekorationen jag saknar.

Dessa bilder hittade jag på Google.









:Marie Brander

Så fina! Jag gissar och hoppas!!! att vi får se din sedan. Vi har en i gjutjärn som jag kör med varje år. Det är en vanlig fyrarmad ljusstake som är som den är rätt och slätt. Så får man piffa lite runtomkring istället. Jag har redan börjat hänga upp lite här i fönstren. Jagad av att någon i familjen hela tiden är sjuk så tänkte jag att jag får ha hela veckan på mig så kanske det är klart till fredag. Då vill jag adventsmysa på morgonen.Ha en mysig adventshelg!

2013-11-26 @ 21:39:22
Hemsida: http://enstundsomdenna.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0