Natten

Hej hopp!

När man är van vid att få sova iallafall helt ok på nätterna så blir man nästan chockad när det mönstret bryts. I natt vid fyra började Ester bli missnöjd. Igen gråt med tårar men ett missnöjt skrik. Efter en timme med alla möjliga försök att få henne att somna om så fick jag gå upp med henne. Hon var fortfarande missnöjd och jag visste inte vad jag skulle ta vägen. Vid kl sex fick Fredrik ta över och efter bara en liten stund somnade hon i hans knä :) Sen sov hon till halv nio. Då är jag ännu mer tacksam för att den stora dottern sover så bra. Det blev sovmorgon till kl åtta innan Signe ville upp.
Jag är tacksam att jag unnade mig att sova med Ester mitt på dagen. En timmes vila gjorde susen på denna mamman. 


Här ser ni hennes två små tänder:) Min lilla busunge!

Nu hoppas jag på en bättre natt ;)




:jennie - mamma till Leonard

men åh så söt liten tös och måste bara säga att du har väldigt fina namn på dina tjejer. Ester var ett av namnen jag ville ha om vi fick en flicka :)

Svar: Tack så mycket! Jag hoppas de kommer vara nöjda med sina namn i framtiden :)
Sara

2013-11-12 @ 18:11:18
Hemsida: http://jenniethefrog.se
:Marie Brander

Hoppas att ni får sova bättre i natt! Sova på dagen ska man unna sig när det går tycker jag. Pigg mamma = bättre mamma.

Svar: Tack! Jag är dålig på att unna mig det. Men ska bättra mig :) Hoppas du också får sova på nätterna.
Sara

2013-11-12 @ 22:53:15
Hemsida: http://enstundsomdenna.blogg.se
:Susanna i Oslo - mamma till Melwin

Vilken gooing! Hur gammal är hon? Vi har haft jättebra mat och sovrutiner på lilleman här hemma men misstänker att han är inne i en utvecklingssprång nu för läggningen är lite knepig numera. Men jag låg steget före idag så nu sover han sen några timmar tillbaka. Yeey.

Hoppas lilltjejen vill sova hela nätter snart! :)

Svar: Hon är snart nio månader (hjälp!) Hon sover inte hela nätterna men hon brukar mest vakna till för mat. Så jag är ganska nöjd ändå. Det är bara det att hon inte vill ta välling så jag ammar fortfarande. Det var inte min plan men det bli ju inte alltid som man tänkt sig :)
Ja, allt ändras ju hela tiden beroende på deras utveckling. Man kan aldrig veta hur det blir :)
Sara

2013-11-13 @ 22:49:46
Hemsida: http://fruroeim.com
:Sibba - 17årig mamma med en alternativ stil

Men gud så söt!

Svar: Tack! Ja, visst är hon ;) Din lilla verkar vara ett litet charmtroll!
Sara

2013-11-14 @ 20:38:25
Hemsida: http://sibba.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0