❤ Dagen

Hej på er!

Idag har jag och Ester varit en sväng på mitt jobb. Vi kom till fikat och satt och pratade en stund. Jag hade även ett ärende till vår duktiga IT kille (vi skulle inte överleva utan honom) för att hämta ut min nya telefon. Nu äntligen har vi fått iPhone! Innan satsade PWC på Blackberry. Men som sagt även ett globalt företag med 3000 anställda i Sverige fick ge med sig tillslut. Det ska bli kul att testa kameran och se om det är någon skillnad mot min gamla begagnade (tack Petra) fyra. Efter det var det dax för lunch. Fyra underbara kollegor följde med. Ester sov hela lunchen så vi fick prata av oss riktigt ordentligt. Tack tjejer för en trevlig stund!

För övrigt har vi gjort en sats äppelsaft till. Den är underbart god och har en fantastisk färg!


Nä, nu kallar sängen och två sovande små tjejer som jag ska dela den med i natt ;) Det är bara att hålla tummarna på att de fortsätter sova. 

//Sara ❤


:Emma

Tack själv! <3 Kom snart igen :-)

Svar:
Sara

2013-10-18 @ 19:35:26
:Petra

Jag tror det är ganska stor skillnad mot min begagnade fyra hehe. Den måste vara galet långsam nu =). Kram

Svar: Jag är grymt tacksam för lånet :)
Sara

2013-10-20 @ 11:21:50



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0