11 månader

Hej hopp! 

Igår blev vår lilla älskling hela 11 månader! Ojoj, bara en månad kvar till ettårs dagen. 
Det händer mycket med den lilla just nu. Framförallt har jag äntligen lyckats sluta amma. Trodde aldrig jag skulle hålla på så här länge. Första natten utan var hon skit förbannad på mig och Fredrik och Signe fick gå ner i lekrummet och lägga sig. Men det går framåt. I natt sov hon riktigt bra. Somnde i sin säng kl19, vaknade för välling 21.30 sen sov hon i sin säng till 04.15!! Så härligt! Dagen började iof tidigare än förr men det är helt ok när jag får sex timmar sammanhängande sömn.
Hon går nu också! Hon väljer till och med att gå. Hon kryper bara när hon har ramlat. Hon är så duktig! 
Den ena framtanden spricker fram vilken dag som helst. Men än så länge har hon sina två små gryn där nere.









Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0