Hem ljuva hem

Hej på er! 

Som ni säkert förstått så har vi varit i väg på vår resa. Det är därför det varit så tyst här inne :)

Oj, vad gott jag sovit i natt. Efter nästan tre veckor i stenhårda sängar var det skönt att krypa ner i min egen säng i går. Lätt jetlagad somnade jag kl 20. Ester somnade för natten redan vid 17. Det var omöjligt att hålla henne vaken.

Resan hem var lång. Från dörr till dörr ca 30 timmar. Det känns skönt att ha dagen i dag och komma iordning.

Vi har haft det toppen! Soligt, varmt och massor med bad. Men framförallt har vi varit tillsammans hela familjen. Jag ska såklart berätta om resan. Det blir i ett annat inlägg. Jag ska ladda in alla korten och sortera och minnas tillbaka. Jag återkommer om det. Så länge får ni hålla tillgodo med några instagrambilder från resan.
















:Malin, gravid med tvillingar

Härligt med värme :) kram

2014-01-19 @ 12:52:26
Hemsida: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0