♥ Garderob

Hej hej!

Vi har varit utan garderob sen långt innan jul. Vi trodde bara det skulle ta några dagar, men det blev månader.... Så här har det sett ut ett tag medan våra kläder har legat i backar i källaren.

Sorry, bild från mobilen.


Rörläggaren har dragit avloppsrören från övervåningen genom garderoben. Det är helt ok... eller vi hade inget val. Så detta blev ändå en bra lösning. Vi förlorar en del häng yta men vi ska ju ha vårt sovrum med garderober där uppe sen.

Nu ser det äntligen ut så här.


Jag har flyttat in backarna och i morgon tar jag och hänger in de kläder som får plats. Så skönt att blir av med det från källaren samtidigt som det inte varit någon ordning bland kläderna sen vi var tvungna att ta ut dem. Ni kan ju tänka er hur meningslöst det har känts att stryka kläderna när vi inta har någonstans att lägga dem. Men nu så, det närmar sig helt färdigt....


Ha en fortsatt trevlig kväll. Jag ska krypa ner i soffan och se till att bli frisk till i morgon :)


// Sara♥



:Linda

Härligt!

Kan tänka mig att man använder samma kläder hela tiden då de är nerpackade. Svårt att hitta rätt i de olika lådorna.Skönt för er att ni kommer närmare och närmare ert mål hela tiden.



Mys ordentligt i helgen nu. Härligt med kärlek!

2010-02-12 @ 20:50:58
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0