♥ Påsk helgen

Hej på er!

Vi har haft en riktigt mysig helg. Hoppas ni också har haft det. Jag tänkte lägga upp lite bilder från helgens påskfirande.

På långfredagen var som ni redan vet Johan och Sussi här och vi hade en super kväll med mycket bröllopsprat och annat kul. Tack för en mysig kväll, kära vänner. Det är alltid lika trevligt! ♥ 
Tidigare på dagen åt jag och Fredrik en påsklunch med sill, lax och nubbe :-)

Vi beslutade oss för att överraska min syster och farmor med att dyka upp hemma hos mina föräldrar på påskafton. De blev väldigt överraskade och det var kul. Vi fick en trevlig kväll med nära och kära. På påskdagen spelade jag, Fredrik, mamma och pappa golf på Sjögärde. För mig och Fredrik var det årets första runda. Den sammanlagda slutsatsen för oss båda var att det var ok för en första runda för säsongen. 

Vi har även hunnit med att åka på konstrunda med Fredriks föräldrar idag på annandag påsk. Vi fick en super mysig dag med picknick på linneduk och fint väder. (Vi såg lite konst också ;-)) Vi valde att åka på den mindre kända konstrundan på Bjärehalvön. 

Nu i kväll har vi tittat på ansökan om bygglov som vi tydligen behöver ha för att göra en kupa på huset. Det är många papper som ska fyllas i. Men jag har en duktig kille som har tagit reda på hur vi ska göra.

Hoppas ni har haft en lika trevlig påsk som jag!

Ha en fortsatt skön kväll!

//Sara♥






                    


:Erika

Kul med bilder! Hoppas du fortsätter så :) Kan du inte fota er lgh lite? :)

2009-04-14 @ 13:20:38
Hemsida: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se/
:Sofia

Jag blev inte ett dugg överraskad!

2009-04-14 @ 16:25:28
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:Sofia

SV: Jo självklart började det då. Det var kul att ni kom. Lite tråkigt att vi typ inte hann ses (jag vet att det var jag som åkte iväg, men ändå), hade velat följa med på golfen (bara jag sluppigt spela)...

2009-04-15 @ 09:11:20
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0