♥ Planritning

Hej igen!

Tyvärr har inte mäklaren mailat bilderna än, men jag tänkte visa er planritningen på huset i alla fall. Det finns tyvärr ingen planritning på övervåningen. Ni får tänka er två sovrum i var ände av huset med en hall och en toalett i mitten. Det vi ska ändra på planlösningen på entreplan är att vi ska slå ut väggen mot vardagsrummet, så vi får en mer öppen planlösning. Sen när vi gör om köket så ska själva köksinredningen vara längst med ytterväggen samt den sidan som spisen står på idag.

Fredrik satt hela kvällen igår med att rita in kupan på huset. Han har varit jätteduktigt. Det verkar väldigt pilligt. Men det är svårt att veta vissa saker när vi inte ens har bestäm vilken snickare vi ska använda. Så jag hoppas inte man måste gå efter vår egen ritning när vi väl ska bygga, för det blir ju inte helt rätt med mått och så. Det återstår att se. tur vi är ute i god tid och vi måste rita om.

Så här ser planlösningen ut idag.




Ni får ha en fortsatt bra kväll. Nu ska jag mysa i soffan med Fredrik.

//Sara ♥

:Sofia

SV: Ja jag hittade hem. Det var inte så svårt. :P Jag har en megabra semester!

2009-04-17 @ 11:17:34
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:Sofia

SV: Det gick inget då. Antingen 9.10 eller 16.10. Men det 16.10 hade jättehöga priser, så jag hoppas på det 17.10.

2009-04-20 @ 10:51:42
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:Linda

Hej! Roligt med en till blogg att följa! Ska bli så spännande att följa er i er väg mot altaret och i ert hus-fixeri. Det verkar vara ett fint hus ni köpt, skall bli skoj att följa era dagar med renovering.

En liten fråga; var har ni köpt er bordsduk, den gröna? Vi har en svart sådan, men min kompis har letat efter just en sådan grön men inte hittat, det skulle vara perfekt inflyttningspresent till dem.

Ta hand o varandra och kärleken!

2009-04-21 @ 20:55:54
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/
:Anna Friman

Åh va längeseden! Men Sara, blivande brud och husägare, va underbart! =D

Jättestort grattis till er bägge och jag hoppas verkligen att ni får erat perfekta bröllop! =D

Super trevligt hus också! ;)!



2009-04-23 @ 10:39:29
:Sofia

SV: Ja jämfört med dig är jag världsmästare på att uppdatera min blogg! ;)

2009-04-24 @ 22:00:24
Hemsida: http://travelingaraoundtheworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0