♥ Det har hänt mycket

Som rubriken säger så har det hänt mycket med magen de senast två veckorna. Fredrik stannade upp helt plötsligt och sa shit va stor mage du har nu! Så både han och jag tycker att det har hänt riktigt mycket. Men det är tydligen inte så konstigt eftersom bebisen fördubblar sin vikt dessa två veckor, så nu väger den nästan 200g. det konstiga är också att jag tycker själv att jag har större mage än vad som syns på bilderna. Men jag ser den ju uppifrån så det blir en annan vinkel. Det kanske är därför.

Här är jag i vecka 17+0.





:Line

Det händer mkt med både hus och mage! Mysigt när man har fått det lite julpyntat! Händer mkt på övervåningen med, kul att se! Kanske inte får se det förrän sommaren, men ska bli spännande att se! Magen växer som den ska, mysigt! Hoppas ni har det bra i Torekov! Kramar!

2009-12-03 @ 16:12:10



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0