♥ Besök

Hej hej!
 
En mysig helg är över. En ny vecka börjar. En roligt sak som händer i veckan ska jag berätta om senare :)
 
I lördags efter att Signe varit på barnkalas kom fina vänner från Varberg och hälsade på. Deras söta Maja är två månader äldre än vår lilla Ester. För tre års sen var vi fyra stycken, nu är vi nästan dubbelt så många när vi ses :) Tiderna förändras.... till det bättre ♥
 
 
 
Tack för att ni kom vänner! Hoppas det inte tar lika lång tid tills nästa gång.
 
// Sara♥
 
 
 

:Sofia

Signes tröja och Majas napp... What to say? Inte okej. haha.

2013-04-08 @ 10:04:10
Hemsida: http://borninmay.blogg.se
:Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Ja, solen värmer riktigt bra nu :)

2013-04-08 @ 17:00:54
Hemsida: http://idamli.blogg.se
:Larson

Den vackraste napp jag har sett någonsin=)
Då det gäller Signes tröja så får nog far hennes ta o tänka efter lite till nästa gång....Gött o se de små söta tjejerna och att även ni vuxna hinner ses nån gång iaf. Hoppas vi kan få till ett möte i sommar

Svar: Ja, vad ska jag säga... Ibland väljer pappan hennes kläder :)Jag hoppas också vi får ihop det i sommar. Vi håller på att planera.
Sara

2013-04-08 @ 19:02:41
:Marie Brander

Var tvungen att gå tillbaka och kolla vad det var som var så fel med napp och tröja...

Svar: Haha, ja det blev visst ett hett ämne :)
Sara

2013-04-08 @ 22:26:59
:Sofia

Haha... Nappen är väl sådär men tröjan är ju fantastiskt fin...
Jaa, jättemysigt har vi ju haft det...
Tack för det. Nej, det får verkligen inte gå så långt emellan.
Kram

2013-04-09 @ 12:31:27
Hemsida: http://mattelins.blogg.se
:Pappan

Vad gäller Signes tröja så står det Djurgården Fotboll på den. Det innebär dock inte att jag kommer byta hockeylag inför nästa säsong.

2013-04-09 @ 19:45:54



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0