♥ Sista dagen

Hej på er!
 
Idag är det den sista januari och även min sista dag att jobba på väldigt länge... Jag har en fantastisk arbetsplats, älskar mitt jobb och mina fina kollegor. Jag kommer så klart sakna er! Men nu är det min tur att vara hemma. Det är så roligt med oss tjejer som jobbar på PwC och är i samma ålder ungefär. Vi har aldrig jobbat alla på samma gång. Det har alltid varit någon som varit mammaledig. Så kommer det nog att fortsätta ett bra tag framöver också. Så när jag kommer tillbaka är det någon annans tur att gå hem :) Det ska bli kul att se vem det blir ♥ Jag har mina aningar :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu intar jag soffan med serier och en kopp te.
 
På återseende kära kollgor!
 
// Sara♥
 

:Erika

Malin ska ha snart, kanske om inte ens en månad tror jag. Ska hälsa henne när vi ses nästa gång. Skönt för dig att gå hem nu! Kram

2013-01-31 @ 20:10:07
Hemsida: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0