♥ Min vän

Hej på er!
 
Jag är så glad att min vän sen... ja, det måste snart vara 15 år, har flyttat lite närmare igen. Hon bodde fem år i Umeå och då var det lite svårt att ses. Nu ska vi fira midsommar i hop. Det ska bli så mysigt. Hon är dessutom min lilla Esters fadder. Det är jag så glad för. Kärlek till dig fina vän ♥
 
 
 
// Sara♥
 

:Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Jaa gör det ;) Är ju roligt att göra en helt egen födelsetavla. Trevlig dag!

2013-06-17 @ 11:50:06
Hemsida: http://idamli.blogg.se
:Marie Brander

Fin bild på er!

2013-06-17 @ 15:10:14
:Line

Sitter här med tårar i ögonen! Jag är också otroligt glad för att vi kan ses lite oftare än vad vi har gjort de senaste åren. Jag är mycket stolt över att få vara lilla Esters fadder. Det ska bli jättemysigt att ses till helgen igen! Stora kramar!

2013-06-17 @ 21:32:25



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0