♥ Tjejhelg i Umeå

Hej hej!

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag. Det har varit mcket att göra och det har gått i ett. Jag återkommer med vad som hände förra helgen samt hur lång vi kommit med snickarna. Nu änkte jag berätta om min helh här uppe i norr.

Jag var ledig i går och flög då upp till Umeå för att umgås med min underbara Line. I går gick jag lite på stan medan jag väntade på Line som gick i skolan på eftermiddagen. Sen hade vi en supertrevlig kväll med vin och massor med prat. Vi hade mycket att uppdatera :).

Nu ska vi åka in till stan igen och strosa lite. Kanske blir det nån fika också. Jag återkommer med bilder.

Ha en bra lördag!

//Sara ♥


:Sofia

Kul att du också får lite semester syster! ;) Hälsa Line!

2009-04-25 @ 23:10:09
Hemsida: http://travelingaraoundtheworld.blogg.se/
:Sofia

SV: Jag klagade inte, jag berättade bara hur det var. Jag har heller aldrig bett om att någon ska tycka synd om mig, så det behöver du inte göra.

2009-04-27 @ 09:40:26
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0