♥ Vår bröllopsdag

Hej alla underbara vänner!

Nu är jag fru Tyrberg på riktigt!! ♥

Jag lägger ut lite bilder som har tagits med vår kamera. Jag lovar att skriva och berätta om vår underbara dag när vi kommer hem från bröllopsresan.












Jag återkommer med en redogörelse för denna fantastiska dag!

Ha det toppen!

// Fru Tyrberg ♥



:Camilla

Vad vackra ni var. =) Och jag måste säga att det syns klart och tydligt vilka som är era syskon. Exakta kopior. =) Hoppas att ni får en underbar bröllopsresa i Thailand! kram kram

2009-08-17 @ 21:09:58
Hemsida: http://camc.blogg.se/
:Anonym

hej! vilka underbara bilder o vad vacker du är. Hoppas nu att ni får en underbart härlig resa. Kramar karina

2009-08-17 @ 21:13:26
:Erika

Åh vad vacker du är Sara! Fredrik med ;) Jättefin klänning! Hoppas på att få se fler bilder :) Kan vi inte bestämma en helg sedan när vi kan komma ner till er? Vore kul!



Kramar

2009-08-18 @ 10:03:21
Hemsida: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0