♥ 2:a advent

Hej igen!

I helgen va det 2:a advent! Shit va tiden går fort. Jag är i o f glad för det :)

Vi köpte lite julklappar och badrumsbelysning i helgen. Vi hann även med att göra knäck och griljera skinka! Så i lördags åt vi vårt första julbord i år.






Vi hann även greja lite på övervåningen och fixa med julkort.

Så här ser det ut för tillfället där uppe.


Fredrik gjorde rent murstocken med saltsyra! Så det gällde att ha alla möjliga skydd. Jag va bara där uppe för att ta kort :)


Ett litet kryp in och takfönster i hallen.


Hallen där ni också skymtar dörren till Gnuttens rum.


Hallen och trappan ner.


Trappan upp. Väggen till förrådet är uppsatt och två fack i väggen är gjorda för att få liv i den höga tråkiga väggen.


Här står jag i Gnuttens rum och tar kort ut mot hallen. Det blir bra med plats även om takhöjden är något begränsad. Det är tur att det dröjer några år innan bebisen har växt så mycket att den slår huvudet i taket :)

Hoppas ni hade en trvlig andra advent mina vänner!

// Sara♥


:Sofia

Åh vad fint det har blivit! :D Sjuk stor skillnad på bara en vecka juh! Kommer bli galet bra! :D

2009-12-07 @ 15:39:19
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0