♥ 4:e advent

Hej hej!

Vi har haft en riktigt julig 4:e advent i helgen. Vi firade jul i Karlskorna hos mina svärföräldrar. Vi tände i brasan och såg snön utanför fönstren. Mys!


Jag steker lök till Janssons.


Julfin vid det mumsiga julbordet.


Julklappsutdelning med "tomtebrus" i glaset.


Skottning utanför huset behövdes efter att det kommit flera decimeter snö under helgen.


Snöig promenad upp till affären. Vi är ovana vid snö, men visst är det mysigt?


Det va lika mycket snö hemma. Fredrik va ute i fler timmar och skottade i går kväll för att vi skulle få in bilen på uppfarten.

Nu är det inte många dagar kvar till riktiga julafton. Hoppas snön får ligga kvar.

Ha en riktigt bra dag!

// Sara♥


:Sofia

Hjälp vad mycket snö nu har! Är iofs snö här också nu, men inte alls så mycket. Kanske är mer hos mamma och pappa? När var den en vit jul senast liksom? Hoppas det ligget kvar!

2009-12-21 @ 13:00:28
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:LaLizita

Vad mysigt ni verkar haft det! Din Fredrik ser så gullig och snäll ut :)

Kram

2009-12-21 @ 22:17:06
Hemsida: http://lalizita.blogg.se/
:Camilla

Vi hade också en mysig lugn 4:e advent vi med. =) Jag var iofs ganska seg efter lite party dagen innan. Men det är sånt man får ta.



Svar: Jag har vikariat här i Lidköping till nästa höst tror jag. Beror på hur länge hon som är mammaledig vill vara ledig. Men jag hoppas på att få jobba till oktober nästa år. =)

Jo, just nu mår jag ganska bra. Har varit en vändpunkt och jag har inte mått illa på länge. Hoppas att det håller i sig och försvinner på heltid. =)



Hoppas att ni får en underbar jul. Skulle vara kul och komma och hälsa på er, men det får bli vid ett senare tillfälle sen. GOD JUL!

kram kram

2009-12-22 @ 13:03:00
Hemsida: http://camc.blogg.se/
:Tova

Det där såg härligt ut :)



Hoppas ni får en underbar julafton!

kram

2009-12-23 @ 22:08:44
Hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0