♥ Julafton

Hej hej mina vänner!

Hoppas ni har haft en underbar julafton! Det har jag. Vi har myst hela familjen hemma hos mamma och pappa. Det är så underbart att komma hem och bli ompysslad :) Vi har ätit god mat och mina snälla föräldrar hade köpt både räkor och varmrökt lax till lilla mig.

Vi fick jättemånga bra julklappar som tex brandvanare till alla tre våningar och tidningsprenumeration på Mama och Föräldrar & Barn.

Efter julklappsutdelningen blev det traditionsenlig spelkväll.





Nu sitter vi och håller koll på vädret då vi ska åka på släktmiddag hos Fredriks pappas släkt i morgon. Det ser väl inte så lovande ut med snö hela natten och dagen i morgon. Vi får se om vi beger oss hemåt istället.


Ha en fortsatt trevlig julhelg!

// Sara♥

:Lea * med bebis i magen

grattis till bebisen i magen =)

2009-12-28 @ 00:34:07
Hemsida: http://diiorkiss.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0