♥ Torekov hotell

Hej på er!

Jag har glömt att berätta att vi, jag och mina kollegor ska till Torekov hotell i morgon och stanna tills på fredag. Ska bli så skönt med spa, god mat och trevligt sällskap. Vi kommer även ha en konferens på tordagen. Vi är så värda detta efter en riktigt tuff period på kontoret. Ibland behövs nått sånt här för att ladda batterierna. Jag ska ju jobba knappt fem månader till :)

Vi var där samma tid förra året och var jättenöjda, så i år kommer vi tillbaka med ytterligare en dag.





Bilder lånade på torekovhotell.se


Vi fick även boka var sin behandling.
Detta ska jag njuta av i morgon:

Frejas mammakur
Underbar och avstressande behandling för den gravida kvinnan. Motverkar hudbristningar och trötta, svullna ben. Kroppspeeling och fuktinpackning samt avslutningsvis skön
kroppsmassage.

Ha en riktigt bra dag, det ska nämligen jag ha!

// Sara♥



:Camilla

Vad härligt det låter. =) Spa är ju helt underbart!



Så fort man är hemma, sjuk/ledig, så får inte barnen gå på dagis. =/ Idag hade jag gärna varit hemma själv, för att kunna vila upp mig så mycket som möjligt. Men istället blir det att försöka aktiviera Noah så han klarar av en hel dag inne med sin tråkiga mamma. Men det är dagar man får ta. Noah är annars fullt frisk och det hoppas jag att jag också är imorgon. Huvudvärken börjar släppa nu efter 5 timmar. Skall passa på och vila när han tar sin nap efter lunch (om han inte har somnat nu, är oroväckande tyst). Hoppas att ni får det toppen på er lilla spatripp med jobbet. kram kram

2009-12-01 @ 10:42:41
Hemsida: http://camc.blogg.se/
:martina

Åh, vad härligt! Det är du värd! Kram.

2009-12-01 @ 17:43:12
Hemsida: http://malexandersson.webblogg.se/
:Sofia

Låter hur härligt som helst juh! Vi måste lätt återinföra spatraditionen med mamma. :)

2009-12-01 @ 19:24:02
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:LaLizita

Åh vad mysigt! Hoppas ni haft det underbart dessa dagarna!

Kram

2009-12-04 @ 22:44:00
Hemsida: http://lalizita.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0