♥ Underbar dag!

Hej på er!

Nu ska jag berätta om min perfekta och underbara dag med mina bästa vänner. Jag vill börja med att tacka min kära syster och min underbara vän Line! Tack så jättemycket jag är supernöjd med min dag. Ni gjorde ett riktigt bra jobb. Sen vill jag självklart också tacka alla andra vänner som kom och gjorde min dag så bra. Så tack allesammans ♥.

Jag tänkte berätta i stor drag vad vi gjorde och vad som hände...

Det började med att jag såg Anna på stan och jag hade precis fått ett sms från hennes svärmor att de var i Karlskrona och skulle på marinmuseet. Hmmm... tänkte jag. Ska jag springa i kapp? Nä, det gör jag inte... men när jag kom tillbaka till kontoret mailade jag Fredrik och skrev att jag har sett några på stan som jag nog inte skulle ha sett... då blev han tydligen nervös och skickade sos sms till Sofia och Line. Vi var nämligen bjudna till A-S och Jocke på fredag kvällen. Det är klart jag misstänkte att det skulle bli men tycket det var konstigt eftersom vi skulle sova över i Helsingborg. Men efter en trevlig kväll på stan i Helsingborg med några glas vin så knackade det på dörren kl 9.00... Det är klart jag misstänkte det, men de hade verkligen annordnat det bra.

Vi började på ett spa på Råå utanför helsingborg där vi alla fick en skön ansikte/händer/fot behadling. Jag fick dessutom en superskön bodyscrub....tack tejer för det ;) Vi fortsatte in till Helsingborg där vi åt lunch.

Efter lunchen gick färden vidare till Malmö där det var chokladprovning. Väldigt gott och hon som höll i det var riktigt duktig och verkligen äkta på nått sätt.

Min kollega Jeanett var med och hon hade fixat så vi kunde vara på kontoret och äta lite ost och kex samtidigt som vi gjorde iordning oss inför kvällen. Jag blev riktigt ompysslad och både frisör och sminkös :)

Nästa händelse var jag tvungen att dricka luet extra inför sa de... undrade ju självklart va detta var för nått. Jag blev körd till en fotograf... sen berättar jag inte så mycket mer om det. Men jag undrar vad som händer med bilderna.... det har jag inte fått nån info om!!!

Efter en fartfylld och händelserik dag så var vi nu hungriga och degav oss till lilla torg i Malmö där vi åt god mat och drack och drack och drack.....

Natten avslutades hemma i mitt hus... där vi i alla fall var tre som fortfarande höll i gång till klockan 04.00!!!

Tack igen för en superdag!!


Här är vi på väg till Trivas Spa på Råå. som ni ser hade vi dessutom toppen vädet!


Här blir jag omsysslad och piffad inför kvällens bravader.




Mina vänner hade roligt under fotograferingen, det hade jag också haft om jag var i deras kläder :)



Johanna bjöd på den starkaste shoten som fanns i baren...tack!



Skål!




Mina vänner hade också kul ser det ut som.




Ha en bra helg alla glada vänner!!

//Sara ♥


:martina

Ja, det var verkligen en toppendag! Tusen tack! Och på sista bilden är frågan hur kul vi hade ;) HAHA Hoppas allt är bra med er!

Kram kram M.

2009-07-31 @ 23:36:06
Hemsida: http://malexandersson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0