♥ Helgen

Hej på er!

I kväll kommer min kollega och hennes kille på middag. Vi har tänkt grilla så vi får hoppas det är lika fint väder då som nu. Ska bli rinktigt kul att umgås lite utanför jobbet.

I morgon kommer Fredriks kusiner och deras familjer hit för vår lilla vinprvning. Det blir ju självklart en god middag till också. Är alltid så kul att träffas så det ska bli riktigt trevligt.

På söndag ska nog Fredrik spela golf, men jag vilar mitt ben över helgen också. På tal om mitt ben så känns det bättre och jag tycker nog att svullnaden har gått ner lite. Vi får helt enkelt avvakta och se vad som händer. Är ju ändå på nått sätt glad om det nu inte är en propp till. Det va ju sista gången förra gången lovade jag mig själv. Synd bara att jag inte kan styra över det.

Ha en toppen helg!

//Sara ♥





Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0