♥ Julpynt

I helgen satte jag även upp mina julstjärnor och ljusstakar. Det blev så fint. Jag har köpt en ny fin stor stjärna till vårt fönster i vardagsrummet. Jag blev väldigt nöjd. Här ser ni resultatet.






Jag pysslade även ihop en adventsljusstake i veckan. Jag blev så himla nöjd. Idén fick jag från Camillas blogg.





Hos oss blev det rosa julstämning i helgen då jag inte kommer att byta till julgardiner nu när huset är lite upp och ner pga renoveringen.



Hoppas ni hade en mysig första advent! Det hade jag tillsammans med de människor som betyder mest för mig.

Kram kram

// Sara♥


:Camilla

Vad fint de blev. =) Vår första advent var supermysig. Hoppas att er var lika mysig. kram kram

2009-12-01 @ 07:25:48
Hemsida: http://camc.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0