♥ Magbild

Hej på er!

Tiden går så himla fort. Jag kan inte fatta att jag gått fyra hela månder på torsdag :)

Vi tar kort på magen varannan hel vecka. Så här såg jag ut i torsdags (15+0).









Det lilla blåmärket på magen har jag fått från sprutorna. Jag har tagit dem i tre veckor nu och det funkar bra. Det gör fortfarande lite ont med jag vänjer mig för varje spruta.. det är ju bara ca 250 st sprutor kvar :)

På tal om sprutor så vaccinerade jag mig för svininfluensan i lördags och jag har fortfarande ont i armen. Men det bröjar gå över nu i alla fall. Men det är säkert inget i jämförelse med att föda barn :) Även om detta gör väldigt ont.

Stor kram till er!

// Sara♥


:Line

Men så fin du är!! Så roligt att följa hur magen växer här på bloggen eftersom vi inte träffas så där jätteofta ;-) Kämpa på med sprutorna! 250 sprutor kommer gå fort när du har allt annat spännande att tänka på! Ha det toppen, kram!!

2009-11-16 @ 19:04:35
:Linda

Tänk; det är troligt att du inom 5 veckors tid kommer att känna Gnutten sparka... I vecka 21 kände Patrik William första gången, så det dröjer inte så länge innan Fredrik får sin första kontakt med ert barn han heller... Spännande!

2009-11-16 @ 19:40:04
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0