♥ Möte med snickaren

Hej hej!

I går kom snickaren förbi för att prata igenom våra ändringar. Jag var tyvärr tvungen att jobba över så jag kom hem precis innan snickaren skulle gå. Så jag missade själva mötet, men Fredrik återberättade va det kom fram till. Allt verkade bra. Han skulle bara räkna om lite grann på priset och göra en specifikation så kan vi skriva under kontraktet nästa vecka. Det roligaste var att de troligen kommer att börja på det om en och en halv vecka, nästa måndag! Det beror på om han som har byggställningen kan sätta upp den nästa fredag, så killen som är intresserad av våra takpannor kan komma och hämta dem nästa helg. Yeaah!!





:Larson

Halloj!

Jag kan komma o sätta upp byggställningen åt er, har övat på vårat hus förra fredan så nu vet jag hur det går till, går riktigt snabbt faktiskt om man är två stycken!

Varken Linda elelr William kommer med till Nässjö tyvärr, Linda kommer inte loss från jobbet i tid för att hinna med färjan......men får hoppas att vi får kul ändå. Det ska rockas loss!!!!

2009-10-08 @ 12:13:23
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/
:Line

Här händer det grejer! Va roligt om de kan börja så snabbt!! Ska bli så spännande att se sen! Kram!

2009-10-08 @ 16:50:11



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0