♥ Bilder från Bangkok

Hej på er!
Här kommer lite bilder från våra tre dagar i Bangkok!
Så här såg det ut på vårt hotellrum när vi kom dit efter en dag på stan.


Middag första kvällen. Här blev vi inte alls imponerade av det thailändska köket. Tur att det ändrade sig under tiden vi var där.


Här är vi på en guidad tur på floden. Det var kanon och vi hade en privat guide hela dagen.


Här är vi utanför grand palace.


Fredrik överraskade mig med en middag på 64:e våningen på restaurang Vertigo. Tur att vi hade bra väder då restaurangen är under bar himmel. Maten var supergod och här åt vi inte thai! :)


Vi besökte China Town, blomstermarknaden och åkte Tuc-tuc en riktigt het dag...40 grader och sol!! Chauffören tyckte tydligen att det var viktigare att få med hela bilen än att få med oss :)

// Sara ♥

:Sofia

Hur sjutton kan du låta Frippe springa runt i pyjamasbyxor så där bland folk?



Ni var jättefina på det kortet på restaurangen. Ser typ ut som ett gift par. ;)

2009-09-02 @ 18:38:35
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:Ica

Vlka fina bilder! Ni verkar ha haft en underbar resa! Haa haaa..jag reagerade åxå på Tybbes byxor på detdär ena kortet..Pyamas eller inte pyamas -dom ser mjuka och sköna ut!! :)

2009-09-02 @ 20:09:07
Hemsida: http://minimolly.blogg.se/
:Linda

Snacka om att ta seden dit man kommer... Ha,ha,ha, jag dööör vilka brallor! =) Säkert ursköna då de är tunna och lätta, men snygga...nja... Men de skyddar sådant man inte får visa i templet i alla fall, vilket är huvudsaken.

Längtar efter att få se fler bilder.

Jag håller med Sofia angående bilden från restaurangen, superfint par!

Hoppas ni inte är alltför trötta på kvällarna nu och får ordning på dygnet så småningom. Lycka till med snickare och alla projekt ni håller på med.

Kram

2009-09-02 @ 21:13:59
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/
:Sara

Haha!! Fredrik hyrde byxorna utanför templet då han inte fick visa benen!! Jag förstår att ni undrade!! Jag skrattade ihjäl mig när han tog på sig dem!

2009-09-02 @ 21:20:31
Hemsida: http://frutyrberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0