♥ Bilder från Koh Samui

Hej igen!
Här kommer lite bilder från våra 9 dagar på ön Koh Samui.
När vi kom till hotellet fick vi "ung kokosnöt" som välkomstdrink.


Första dagen tog vi det lugnt på stranden.


Massage på stranden, så skönt och billigt!


En dag hyrde vi en moppe och åkte runt ön. Här va det fin utsikt!


Vi besökte ett litet rom destilleri och provsmakade såklart.


Fredrik va tuff och höll i en boaorm när vi va på en ormuppvisning.


Här åt vi lunch på ett jättemysigt ställe ute på landet.


En svalkande drink på en kvällsutflykt till Chaweng.


Vi var på en djungelsafari. Det va riktigt roligt! Här är jag och bilen :)


Vi red bla på elefant...


...och besökte Big Budda.


Så här såg vårt hotellrum ut efter några dagar. Hotellet ville ha vigselbeviset för att göra detta samt för att vi skulle få bubbel och en tårta. De trodde helt enkelt att vi hittat på, även om vi visade ringen! Knasigt!


En kväll på stranden efter en god middag.


En kväll hade hotellet temat "cafe del mar" och hade dukat upp bord på stranden. Så himla mysigt!


Vi var också på en utflykt på havet med bla snorkling.


Se vilka färgglada fiskar vi såg. Det va som att simma i ett akvarium.


Lunch på hotellet sista dagen.


Även om det inte verkar så så har vi tagit det lugnt också ;)


Sista dagen gjorde jag en pedikyr på spaet på hotellet.

// Sara ♥



:Sofia

Superfina bilder syster! Ser ut som ni har haft det helt grymt. Jag är lite lagom avensjuk. :P

2009-09-02 @ 21:46:42
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:Marie Brander

Oj oj oj vilka härliga bilder. Nu blev jag ju inte alls sugen på att resa till Thailand... Ringen glänser så himla fint på din hand Sara! Njut av sista dagarna i ledighet!

2009-09-03 @ 09:43:22
:Line

Vilken underbar resa ni verkar ha haft! Helt underbara bilder!! Blir inte alls avundsjuk när det var 10 grader idag när vi cyklade till skolan... ;-)O jag håller med Marie, ringen är så fin på ditt finger =) Satt upptagen i möte idag när du ringde, så därför jag inte hörde det. Men jag ringer dig imorn så får jag höra allt!! Ha det toppen så länge! Massa kramar!!

2009-09-03 @ 20:59:42
:Larson

Stabilt med ormen Tybbe!

Trodde jag inte att du skulle våga!!!

2009-09-08 @ 12:18:25
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/
:Karin Petersson

Tycker om det du skrev! Spännande att se en del fina saker och inte bara det vanliga grejerna som man kan läsa om varenda dag. ;)

2010-09-22 @ 11:45:09
Hemsida: http://royalorchidholidays.se/hotell/koh-samui/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0