♥ Blomsterkurs

Hej!

I går passade jag på att hitta på nått som jag tycker är kul. Jag hade nämligen bokat in mig på en blomsterkurs. Den lokala blomsteraffären anordnar några gånger per åt olika tema kurser. Denna kväll skulle vi binda ett hjärta, så jag tycket det passade väldigt bra.

Vi började med att "fylla" ett hjärta. Halva med krukväxter och halva med snittblommor i en oasis.


Så här blev resultatet!



Efter det så klädde vi en rund oasis i fina blad som vi stack ner ett litet rör i så den går att använda som vas. Det bästa med det är då att oasisen inte blir blöt och börjar lukta utan jag kan bara byta ut blommorna när dom är vissna.

Så här blev den!



Jag blev nöjd med båda min verk. Det va dessutom kul att göra nått för mig egen skull :) Vet ju inte när jag kan komma i väg på nått sånt igen.


Sista dagen på jobbet i morgon, på typ 1,5 år!! Shit... konstig känsla!



Kram till er!

// Sara♥


:Linda

Superfina kreationer!!

Se till att njuta av din ledighet nu. 1,5 år går fort kan jag lova. Det kommer att vara underbara 1,5 år med MASSOR av nya erfarenheter. Ert liv kommer att ändra en hel del, och ni kommer att älska det!

Ha en skön sista dag på jobbet nu.

Kram

2010-04-23 @ 07:50:53
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/
:Sofia

Vad fint! Du är duktig syster. ;)

2010-04-23 @ 21:09:04
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:Line

Så fina dom blev! =) Njut av att vara ledig nu och ta det bara lugnt och ro om dig själv! Många kramar!

2010-04-25 @ 18:37:09



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0