♥ Välkommen helgen

Hej hej!

Äntligen är det fredag igen och ytterligare en vecka har gått. Bara två kvar att jobba :) När väl bebisen har kommit vill jag inte att tiden ska gå så här fort... tänka att det alltid finns nått att klaga på :)

I dag ska jag inte göra nått. Bara fredagsmysa i soffan. Jag har blivit så himla trött... vet inte va det beror på :) Jag lär nog somna gott efter min nya favvo komdiserie, Solsidan :) Den är så himla bra, kanske ännu bätter just för att hon är gravid och det skämtas en hel del om det. Det är tydligen sista avsnittet i dag... tråkigt, kommer sakna det på fredagskvällar framöver.


Bild lånad av tv4.se


Fredrik är i väg på ett "ärende" och kommer hem glad och lycklig i morgon :)

Det blir en lugn helg med mys, vila och underbart trevligt sällskap från vänner.

Ha en toppen helg i solen!

// Sara♥



:Linda

Hur skall man klara sig tills nästa säsong börjar?!??! Solsidan är ju underbart! Älskar det programmet!

Nåja, nu kommer sommaren och förhoppningsvis har man knappt kommit in den tid som solsidan visas... =)

2010-04-11 @ 21:32:39
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0