♥ Förkyld

Hej mina vänner!

Jag måste bara få gnälla lite :)

Jag blev helt plötsligt megaförkyld i går kväll. Jag var täpp i näsan och huvudet värkte. Men som gravid vill jag ta så lite droger som möjligt. Så det är bara att stå ut så länge det går innan jag bara måste ta en panodil. Jag var på apoteket och köpte nässpray som gravida kan använda. Det är mycket att tänka på. Jag var dessutom tvungen att jobba i dag då en kund som vanligt varit ute väldigt sent inför momsredovisningen på fredag. Suck, men efter några övertidstimmar i förkylningsdimmans tecken så kan jag med gott samvete vara hemma och kurera mig i morgon.

Det gör det inte bättre när min man är bortrest och roar sig... hade ju självklart behövt honom hemma nu. Jag är både gravid och förkyld! Killar, ni skulle inte överlevt länge i den situationen :) Sorry om jag klagar...

// Sara♥

:Sofia

Du är så söt syster. ;)

2010-02-10 @ 21:25:35
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:Ylva

Äsch man FÅR faktiskt klaga...allt kan ju inte vara tiptop hela tiden eller hur? Inte ens humöret :)

2010-02-12 @ 12:24:52



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0