♥ Iskallt

Hej på er!

Helgen i småland blev inte riktigt som planerat. Men min fredagskväll blev lika mysig som jag tänkte mig. Flera timmar med Sussi och bebisprat. Vi konstaterade att det var tur att våra män var ute eftersom det annars inte hade blivit så mycket prat och bebisar och förlossningar :)

På lördagen var ju tanken att vi skulle åka pulka och grilla med alla barnen. Men när termometern visade -20c så ångrade vi oss. Det blev en mysig fika med egen gjorda semlor hemma hos familjen Palmqvist. Det var minst lika bra.

Stackars min man och hans medtävlande i Nybroloppet. När vi lämnade Hultsfred i söndags morse var det -19c. Det var helt enkelt iskallt att köra 4 mil längdskidor. Tur att jag planerat att åka till Kalmar och shoppa under tiden. Gnutten hade nog inte tyckt det var så kul att frysa :) Men som alltid presterar killarna på topp och både Fredrik och Patric åkte över förväntan. Grattis killar!

Uppvärmning i den extrema kylan.


Fredrik i mål efter 3 timmar och 10 minuter. Du är så duktig ♥.


// Sara♥







Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0