♥ Längtan

Hej på er!

Jag har väntat så länge på kallelsen till ultraljud nr 2. I går kom den äntligen. Tre veckor kvar tills vi får se vår älskade Gnutten igen!

Jag har på senare tid verkligen förstått att det ligger ett litet barn i min mage som är hälften jag och hälften den man jag älskar ♥. Det börjar verkligen bli verklighet. Knappt tio veckor kvar till BF. Tio veckor!! När man hör det så, så låter det inte så länge! Det är inte så lång tid kvar!! Som vi längtar.

På kvällarna är bebisen väldigt aktiv och ibland känns det t o m lite obehgligt när den är på mina revben och grejar. Känns som om det börjar bli trångt för den och då ska den växa sig dubbelt så stor ungefär. Märkligt. Gnutten ska väga ca 1 600g nu. Vi njuter av att den verkar må bra och Fredrik vill väldigt gärna ha sin hand på magen så han också får känna. Jag kan tycka lite synd om honom och alla andra män som inte får vara med om denna fantastiska känsla.





:Line

Dom sista 10 veckorna kommer bara rusa förbi! Tyckte inte det var längesen du berättade att ni väntade barn ;-) E visst ett tag sen... Så kul att få se bebisen igen och vad mysigt det låter med alla sparkar! Ha det toppen! Många kramar!

2010-02-25 @ 12:44:37
:19åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

Sv: Bebisen är ju fullt utvecklad i vecka 35 (34+0, på lördag) så den hade bara behövt fetta på sig lite ;) Så det beror ju på hur man ser på det..alla organ och lungorna är ju fullt utvecklade redan nu.

2010-02-25 @ 13:14:41
Hemsida: http://frusofia.blogg.se/
:Mannen

Men älskling, inte väger Gnutten 1600 kg? Det är ju mer än en bil. ; ) Men om vi tar bort k:et så stämmer det nog. Vilken gigantisk mage du hade haft annars. : )

2010-02-25 @ 13:31:00
:Johanna

Ser att våra bebisar är beräknade ganska lika. Min är beräknad till 6 maj, när kommer din?=)

2010-02-25 @ 13:32:43
Hemsida: http://nuoriaiti.blogg.se/
:Sara

Haha, sånt som händer :) Är fixat nu!

2010-02-25 @ 15:15:09
Hemsida: http://frutyrberg.blogg.se/
:Johanna

Åh då ligger vi väldigt lika. Kul!=) Hur mår du och så? Kram

2010-02-25 @ 20:29:16
Hemsida: http://nuoriaiti.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0