♥ Ullared

Hej på er!

Vilket snöoväder det verkar ha varit i landet i helgen. Vi i skåne märkte inte direkt av det, men mina föräldrar som bor i Kungsbacka fick så mycket snö att pappa skottat i två dagar.

Vi bestämde oss på lördagen att åka till Ullared och köpa på oss lite saker till bebisen framförallt. Det belv endel förbrukningsvaror som tvättlappar och nappflaskor osv. Vi köpte även innekudde och täcke, amningkudde och en filt mm. Vi köpte även det vanliga som tandkräm, schampo och plastpåsar, det behövs ju alltid :) Vi fick väldigt mycket för pengarna. Jag fattar inte hur mycket man behöver köpa för att komma upp i 60 000 kr som den där familjen från Arlöv gjorde i tv-programmet om Ullared. Galet!

Totalt blev det fyra gula påsar samt en påse från skobutiken, där vi köpte var sitt par gummistövlar. Som husägare är det ett måste :)



Jag visar bilder på inköpen till Gnutten senare.

Vi valde helt rätt dag att åka, då det kommit ganska mycket snö även i Falkenberg/Varbergs trakten. Vi klarade av besöket på 2,5 h! Tror Fredrik va nöjd med det. Liket taktiskt av mig, då jag säkert får med honom fler gånger och då kanske det inte går lika fort :)

Ha en bra dag!

// Sara♥


:Mannen

Jag visste väl att det fanns en baktanke med att åka dit i söndags. Men du vet vad som gäller om det är kö eller mycket folk. Vi kör hem innan vi kommit in på parkeringen. ; )

2010-02-23 @ 14:39:00
:Sofia

tybbe, du har fattat det hela...

man står inte i kö för att komma in på gekås.

kramar

2010-02-25 @ 20:36:16
Hemsida: http://mattelins.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0