♥ Kalas

Hej hej!

Ååå så kul att se vilka ni är. Jättekul att många som jag kände från förr kollar in här ibland :) Det gör mig glad!

På lördag fyller jag 25 år och i går hade jag kalas för mina föräldrar, Sofia och farmor samt mins svärföräldrar och de två närmsta kusinerna med familj på Fredriks sida. Totalt va vi 17st. Det är många för att vara ett kalas i min familj. Det är så kul att jag har fått en större familj nu när Fredrik kommit in i mitt liv.

I vilket fall som helst så är min man en överraskningskille... jag har hela tiden trott att min familj ska vara här till på söndag med i går ville även de och Fredrik lämna sina presenter. Fredrik hade som alltid skrivit ett rim

"Jag har Lurat dig Och gjort eN kupp,
på fredag måste vi riktigt tidigt stiga upp.
I dagar tre vi huvuDstad ska studera,
äta, shOppa och kanske Något mera.
Detta plan vill du inte missa,
kan du nu vart vi ska flyga gissa?"




Jag gissade först på Stockholm men sen sa Fredrik att det finns ledtråd i rimmet.... då såg jag det stora bokstäverna och skrattade högt! London! Så kul, där har jag aldrig varit! Så nu ska vi packa och kolla lite vad vi ska se när vi gör London. Jag ska helt enkelt fira min 25 års dag i London! Tack min underbara älskling!







Ha nu en toppen helg här hemma i Sverige :)



// Sara♥



:LaLizita

Åh Gud Sara vad kul!! :D LONDON! Ni kommer få det supermysigt om nu vädret blir lite bättre! Fasen vilken kille du har :)

Grattis i förskott om jag skulle glömma!

kram Liza

2010-01-07 @ 11:35:52
Hemsida: http://lalizita.blogg.se/
:Marie B

Hej hopp och grattis i förskott! Vad roligt med en resa som överraskning!!! Ha det så kul!

2010-01-07 @ 12:32:45
:Camilla

Vad roligt! =) London är såå underbart. Fick ju en resa dit i julklapp av mamma och pappa och vi åker dit i slutet av mars. Längtar som en galning!



Får säga GRATTIS i förskott då, eftersom du åker tidigt imorgon. =)

kram kram

2010-01-07 @ 13:50:42
Hemsida: http://camc.blogg.se/
:gotteochvi♥ -GRAVID IGEN!

Råkade trilla in och såg att du oxå var gravid, vad skoj! När är du beräknad?

2010-01-08 @ 19:14:43
Hemsida: http://gotteochvi.blogg.se/
:Sofia

SV: Jag tror inte ni behöver ha hjälp med det? Vad menar du att jag ska göra i så fall? ;)

2010-01-11 @ 15:30:47
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0