♥ Mitt tvåtusennio i bilder

Hej på er!

God fortsättning på det nya året tvåtusentio!

Tänkte berätta om mitt år som varit så himla bra.

Det började toppen med en resa till alperna i januari med underbara vänner.

I april åkte jag till Umeå för att umgås med min allra bästa vän ♥

Midsommar firades i paradiset på jorden. Vårt älskade Senoren.

I juni började vi packa inför den stora flytten till vårt hus. Detta är en av det största händelserna under detta fantastiska år.




Under hela våren och försommaren var det mycket bröllopsfix och planering inför den största dagen i våra liv, hittills!



Möhippan var en av det roligaste dagarna i mitt liv.



Den 15 augusti 2009 var den stora dagen D, då vi blev man och fru ♥



Efter bröllopet åkte vi på årets resa!



På resan upptäckte vi det mest underbara som kunde hända i våra liv, jag är gravid ♥. Fredrik tog kort på mig när jag kom ut från toaletten på en restaurang i Lamai på Koh Samui, med ett positivt gravtest.



Hösten tvåtusennio har bestått av renovering och åter renovering.



Den har även bestått av en växande mage ♥



Året avslutades med en snöig julhelg.



Tack för detta underbart fantastiska år! Jag kommer alltid ha minnen från detta år nära mitt hjärta! Det har varit så kul att få dela med mig med er.

Nu ser vi framemot ytterligare ett fantastiskt år. Tvåtusentio kommer att förändra vårt liv, det vet vi redan idag ♥. Hoppas ni vill fortsätta följa mitt liv och se vad som kommer hända framöver.

Ha en fortsatt bra helg!

Stor kram!

// Sara♥


:Line

Vilken fin resumé av det gångna året! Mycket har hänt =) 2010 kommer bli minst lika spännande, kanske till och med lite mer ;-) Vilken fin mage du har nu! Så kul att följa hur den växer! Hoppas ni hade en bra nyårafton! Jag ringer dig i dagarna! Många kramar!

2010-01-02 @ 23:44:01
:martina

Ja vilket år!! Jätteroligt att följa vad som händer nere hos er :)

Men vi måste snart ses igen!

Kram kram

2010-01-04 @ 10:04:35
Hemsida: http://malexandersson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0