♥ Egentid

Hej!

Jag har glömt att berätta att jag och min älskade man hade några timmars egentid i fredags. Signe var hos sin farmor och hennes syster Kerstin. Vi var ute och åt på restaurang. Det var väldigt mysigt. Vi klädde upp oss och det kände som vi skulle på dejt :) Vi var i väg i tre timmar och det hade väl gått ok. Signe ville absolut inte ha sin gröt, men hon hade i alla fall sovit hälften av tiden. Någon gång måste ju varar den första. Jag tror det blir bättre bara hon inser att vi kommer tillbaka och inte lämnar henne för gått. Lilla gumman, det gör ju så ont i mammahjärtat när hon skriker efter mig.

Tack för att ni ställde upp som barnvakter! Det betyder mycket för oss att få en stund för oss själva.

Det var inte sista gången vi var i väg själva, det kan jag lova ♥


Den näst bästa dagen i våra liv ♥



För er som undrar så gick det bra för mig. Tänkte bara på henne två gånger och vi pratade om annat än vår älskade dotter :)



// Sara♥





Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0