♥ I väg

Hej på er!

Nu åker vi snart... till Kina och Shanghai! Tjoho! Det är inte varje bebis som reser till Kina på sin första resa någonsin. Synd att hon inte kommer komma ihåg denna häftiga resa.

Fredrik är redan där i jobbet så vi kommer efter för lite shoppingsemester! Jag har svärföräldrarna med som tur är. Att flyga helt själv med Signe va aldrig ett alternativ. Jag älskar inte att flyga i vanliga fall, så att ha med henne gör mig ytterligare lite mer nervös :s Men det går nog bra. Jag kommer få avlastning av framför allt min svärmor, så det löser sig nog.

Vi kommer ha några riktigt bra dagar i sol och värme (förhoppningsvis) med billig och bra shopping. Ett besök på Världsutställningen ska vi nog också hinna med.

Jag hör av mig när vi är hemma igen.

Älsklingen grattar morfar på födelsedagen förra veckan!


// Sara♥






Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0