♥ Kap

Hejsan på er!

Jag måste berätta om vårt kap vi gjorde i helgen. Om en tag ska vi resa till Kina och behöver då en paraplysulky.

Vi vill inte ta med vår Brio vagn, då vi vet hur oförsiktiga de är vid transporten av bagage på flyget. Vi började då tänka att vi skulle köpa en sulky i Kina. Allt görs ju ändå där så det borde vara billigt och bra. Men sen tänkte jag på hur jobbigt det blir att bära på Signe tills vi hittat en vagn, även om vi har med bärselet.

Så vi började kolla på blocket vad som fanns ute. Eftersom vi inte visste vad som fanns och vilka funktioner vi behövde åkte vi till några affärer och fick tips. Vi fastnade båda för Graco Mosaic. En stabil och ombonad sulky med fullt liggläge. Eftersom Signe fortfarande är så liten vill vi ha en lite mer mjuk och ombonad variant.

Vet ni vad? Av det få paraplysulkysarna som låg ute på blocket var just en Graco Mosaic. Det stod att den var helt ny, aldrig använd osv. Jaja, tänkte vi så står det ju ofta. Men när vi kommer dit så ligger den i sin kartong som inte är öppnad. Den är lika ny som om vi skulle köpt den i butik :) 900 spänn! 1600 kr i butik. Vi gjorde ett kap, vi är så nöjda!

I bland är jag extra glad att jag har en man som är expert på blocket :)


Vår älskling i sin nya vagn.


// Sara ♥


:Fredrik

Ja, det lönar sig att leta Sweetie!

2010-10-05 @ 23:05:00
Hemsida: http://frutyrberg.blogg.se/
:Syster

Jäklar vad lik hon är mig, när jag var liten, på den bilden! :D

2010-10-06 @ 17:16:15
:Marie Brander

Grattis till vagnen! Ett restips. Säg att ni vill ta med er vagnen fram till gaten. Inte säkert att de erbjuder detta om ni inte frågar. I så fall kör ni Signe ända fram till planet och så fäller ni ihop vagnen där och så sätter de en orange lapp på. När ni stiger av står vagnen precis utanför. Det gäller även om ni mellanlandar då ni får vagnen på varje stopp.

2010-10-07 @ 21:28:48



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0