♥ Sex år

Hej hej!

Tänk va tiden går fort! I fredags var det sex år sen jag och min man träffades ♥.

Så här såg vi ut för sex år sen :)




Vi har varit med om mycket dessa sex år. Så mycket fantastiskt vi har ihop ♥. Många minnen och erfarenheter!

Flera år med plugg, många olika boenden och framför allt fantastiska resor tillsammans.

Det senaste åren har ju självklart slagit allt. Bröllop, hus och vår underbara dotter ♥.

Jag ser fram emot alla år vi har framför oss! Jag älskar dig, min fantastiska man ♥.

// Sara♥





:Da man

Jag älskar dig också min underbara fru!!!!

2010-10-04 @ 16:07:28
:Camilla

Ååå, gulliga ni. Och tänk att man var med vid början. ;) Hoppas att allt är bra med er. Spännande med en resa till Kina. Det har jag helt missta. När åker ni dit?

kram kram

2010-10-08 @ 14:27:54
Hemsida: http://camc.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0