♥ Puss

Hej hej!

Signe har fått sin första puss av en kille :)

Syggingen Frode blev den utvalda :)

Gullungar, ni är underbara!

Det  var snabba pussar så korten blev väl inte helt skarpa.

Signe skrattade hysteriskt mellan pussarna.



Tänk vad glad man blir av lite kärlek ♥

// Sara♥


:Pernilla

Fy så söta våra barn är! Och de var så söta när de pussades :)

2011-12-09 @ 12:51:00
:Martina Alexandersson

ååh, stora tjejen! Ska bli så mysigt att få träffa er vid jul!

2011-12-10 @ 00:36:16
:Gynt

Go go Signe!! Signes ny boyfriend e ju namnge med min största hjälte genom tiderna (förutom Henke w och Mc Conkey förstås..) Hälsa tybbe att jag å soffe har adopterat en silverfärgad Fård ifrån Uppsala! Känns konstigt att bara vrida på nyckel och bilen bara startar.. Direkt.. :) Saknar dock tackluckan.. Skall ut och visa familjen den nya medlemmen nu. Krama din familj! Tjipp /G

2011-12-10 @ 15:16:10
:Sofia

Naw mitt lilla charmtroll! Hon kommer charma fler killar än Frode är jag säker på. :)

2011-12-10 @ 22:34:33
Hemsida: http://borninmay.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0