♥ Vårt 2010

Hej på er!

Jag ska försöka sammanfatta vårt 2010 bilder. Det bästa året i vårt liv ♥


Januari
Jag fyllde 25 år och fick en överraskningsresa till London av min man. Ännu en överraskning vad att våra bästa vänner Anna-Sara och Jocke väntade på oss på flygplatsen för att följa med :)

Födelsedagsmiddag innan vi gick på min favorit musikal Dirty Dancing.


Februari

Fredrik åkte i väg en vecka för skidåkning...

...tillsammans med Gynter och Fidde.


Mars

Min man åkte Vasaloppet för tredje gången.

Och jag hejade på, så stor som jag var i min svärfars jacka :)


April

Jag och min syster relaxade på Varbergs kurort.

Det var snart dags, så en fotbehandling satt inte fel.


Maj

Vår älskade dotter föds♥

Världens bästa och stoltaste pappa håller sin dotter för första gången.


Juni

Vi åkte på vår första utflykt, till Liseberg men min familj.

Vi hade även midsommarfest med huset fullt av underbara vänner och deras barn.


Juli

Vi åkte upp till Lysekil och hälsade på Signes "kusiner".

Vi spenderade några sköna veckor hos Signes farmor och farfar i Blekinge skärgård.


Augusti

Vår dotter döps till Signe Sofia Maria på bryggan på Senoren.

Signe sitter gärna upp redan vid 3 månaders ålder.


September

Vi började på babysim.

Signe fick smaka på potatis för första gången.


Oktober

Signes första utlandsresa gick till Kina...

...där hon blev fotomodell :)


November

Vi åkte till Holland och besökte "kusinerna".

Vi introducerade välling och det gick väl sådär.


December

Älsklingen var en söt Lucia.

Att åka pulka i den djupa snön var ett måste.


Vi har haft ett fantastiskt år och ser fram emot ett lika bra 2011!



// Sara♥





Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0